יום ראשון, 30 במאי 2010

מתנה לאישה - סט מניקור כייפי


מתנה כייפית לאישה, וכדאי להדגיש כייפית. מניקור לא נתפס כמשהו כייפי, אלא אם כן מדובר ביום כיף עם חברה שבו אתן הולכות יחד למניקוריסטית ולמרוח לק. לעשות מניקור לבד בבית זה לאו דווקא כיף, אבל המתנה הזו דווקא כן:
סט מניקור ומריחת לקים גדול, שכולל כל מה שצריך כדי לדמיין, לחלום לעצב ולצבוע ציפורניים כמו שרק את יכולה לחלום. זה לא סתם לק, זה משחק. מתנה לאישה מקורית, מטופחת, ליום של כיף או סתם כדי להפתיע.
קיימים המון סטים של לקים וטיפוח הציפורניים, כדאי לקנות סט מניקור שכולל:
פצירה איכותית, שיוף לציפורן והברקה לציפורן לפחות, מברשת קטנה או סט מברשות מיוחד למניקור.
סט של לקים בצבעים שונים, סט של אבני קישוט או אבקות נוצצות בצבעים.
ספריי ייבוש לק ומחזק ציפורניים.
אפשר להוסיף מגבת קטנה או ספוג קטן.
מייבש לק חשוב מאוד אם מתכננים למרוח לק לבד בבית, גם שעה אחרי מריחת הלק הוא עדיין יכול להיהרס, להישבר, או שתלכי לישון ותקומי עם חריצים על הלק – סימנים של הכרית או הסדין.
כל אישה שאוהבת מניקור או אוהבת למרוח לק בבית תשמח לקבל סט כזה חלומי, שכולל כל מה שהיא צריכה כדי לעצב לעצמה ציפורניים במראה חדש כל שבוע.
מסוג הדברים שגברים לא מבינים, אבל ציפורניים וטיפוח ציפורניים זה דבר שנשים מאוד אוהבות לעשות, מה לעשות.
גם מישהי שהולכת מדי שבוע למניקור, מוצאת את עצמה מדי פעם נאלצת למרוח לק בעצמה, אז למה לא להפוך את זה לחוויה כייפית? מתנה מתאימה לנשים צעירות, נערות או נשים שאוהבות טיפוח, איפור ולהשקיע זמן בעיצוב טיפוח המראה שלהן, לא רק לשם התוצאה הסופית אלא גם כי הן נהנות מהתהליך.
קנו סט יפה האריזה, מזוודה קטנה, אריזת מתנה או קופסא נפתחת. אם לא מצאתם, ריכשו כמה פריטים בעצמכם וארזו הכל בתיק איפור גדול, תיק כלי רחצה או בסלסלה עם מגבת קטנה. מתנה מקסימה ומרשימה שמראה על הרבה מקוריות, מחשבה ואכפתיות. כל מי שתקבל מתנה כזו תחשוב "ואוו, השקיעו בי מחשבה כאן" וזה מה שאנחנו מנסים בכלל להשיג, לא?

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl